Ayşegül Özbek'in editörlüğünde hazırlanan biamag'da bu hafta, koronavirüs gündemi başta olmak üzere okuyacaklarınız şöyle:
Şeyhmus Diken, kolonya ve sabunun yıllar sonra koronavirüs salgını nedeniyle nasıl iade-itibar kazandığını yazdı.
Josef Hasek Kılçıksız,virüs dünyayı gerilim altında tutarken, hem bireysel hem kolektif varoluşsal bir güvensizlik krizine neden olduğu üzerine "Kara Kuğu" başlıklı bir yazı kaleme aldı.
Çağdaş Yalçın, sosyal izolasyonun düşündürdüklerini klinik psikologbakış açısıyla okura aktarıyor: "Birbirimize ihtiyacımız var, hem de hiç olmadığı kadar."
Hilal Erkoca, İtalya'da izolasyonda evlerinden müzik yapanları hatırlatarak, "Müzikte pek yetenekli değilim, evimde balkonum, elimde de tefim yok. Yine de bu direniş orkestrasının yeteneksiz bir üyesi olmak istiyorum" diyor.
Doktor Zelal Ekinci, filmler, bilim, toplum ve hekim sorumluluğu üzerinden Covid-19 salgınını değerlendirdi.
Sina Güneş, "Korona Günlükleri: Mağdurlar ve Mağrurlar" üzerine yazdı.
Servan Altıkanat, Korona günlerinde izlenebilecek "Umudunu Kaybetme" filmini anlattı.
Evrim Kepenek, bu sene salgın nedeniyle iptal edilen Newroz üzerine bir yazı kaleme aldı.
Ercan Dalkılıç, Cem Kalender ile yeni kitabı "Mazarin Mavisi" üzerine konuştu.
"Akropol'ün Taşlarında Oturan O Kız Büyüdü ve Cumhurbaşkanı Oldu" diyen Arif Şentek, Yunanistan'ın yeni cumhurbaşkanı Katerina Sakelaropulu'yu anlattı.
Aykan Sever, Arjantin üzerinden "devlet aklı" üzerine yazdı.
Murat Türker, Natalija Yefimkina'nın yönettiği Almanya yapımı "Garagenvolk" belgeselini okura aktardı. (AÖ)