Ayça Söylemez’in editörlüğündeki biamag’da bu hafta…
Selma Eroğlu, bu aralar sıkça tartışılan “Sanayi 4.0” ile doların yükselişi arasındaki bağlantıyı ve daha da önemlisi değişen kapitalizm ile bunun emekçilere etkisini yazdı.
Pınar Tarcan, “Mor Saki” kitabının yazarı Ali Deniz Uslu ile şiirlerini ve şiirlerinde anlattığı hikayeleri konuştu.
Serdar Korucu ile Emre Can Dağlıoğlu, Pontus Soykırımı’nın 99. yıldönümünde Meclis zabıtlarına dair incelemelerini yazdı.
Merve Küçüksarp, Stefo Benlisoy’un “İstanbul’un Irgatları: II. Meşrutiyet’te Sosyalist Bir işçi Örgütü” isimli çalışmasından yola çıkarak Türkiye Sosyalist Merkezi ile yayın organı Ergatis’i anlattı.
Çiçek Tahaoğlu 71. Cannes Film Festivali'nde kadınların eşitlik için yaptığı tüm protestoları ve alınan sonuçları derledi.
Bircan Değirmenci, aile albümünden başlayarak siyah beyaz, arkasında tarih yazılı fotoğraflardan bugüne nasıl geldiğimizi yazdı.
Uğur Biryol, müzik eleştirmeni Naim Dilmener’in romanı “Obsesyon”un baş kahramanını ve koleksiyon “obsesyonunu” anlattı.
Murat Türker, Danimarka'nın başkentinde düzenlenen CPH:DOX festivalinde dünya prömiyerini yapan Sodom'a Hoşgeldiniz adlı belgeseli tanıttı.
Perihan Tunçbilek, 17 Mayıs Uluslararası Homofobi, Bifobi ve Transfobi Karşıtı Gününde bir kez daha ayrımcılığa karşı çıkmayı anlattı.
Şeyhmus Diken, 24 Haziran cumhurbaşkanlığı ve milletvekilliği seçimine dair olasılıkları yazdı.
Deniz Mahabad’ın “Edebiyatta Aşk Söyleşileri” dizisinde bu hafta ressam Ahmet Güneştekin ile söyleşti. (AS)