Çiçek Tahaoğlu'nun hazırladığı biamag'da bu hafta:
* Pınar Tarcan, tiyatrocu Kayhan Berkin ile "Seyirciye Sövgü" oyununu konuştu. Berkin, oyunu "Bu iyi ya da kötü değil, farklı bir karşılaşma" olarak tanımlıyor.
* Tuğba Sivri, televizyon ve sinemada kadınların erkekler tarafından kurtarıldığı, eril şiddetin estetize edildiği hikayeleri ve feminist kültürün bunları nasıl dönüştürebileceğini yazdı.
* Hülya Osmanağaoğlu, Güldünya Yayınları’ndan Arzu Karacanlar’ın çevirisiyle yayımlanan “Companeras: Zapatista Kadınlarının Hikayesi”ni yazdı.
* Murat Türker, 20. Selanik Belgesel Festivalinde gösterilen, genç erkeklere yönelik bir ıslahevinde geçen Dönüş adlı belgeseli yazdı.
* Elif Akgül, Ursula K. Le Guin'in Omelas'ı Terk Edenler öyküsü hakkında yazdı ve sordu: “Huzurun ve mutluluğun pahası nedir?”
* Osman Elbek, 17 yaşında kendi kimliğini ve cinselliğini keşfetmeye çalışan Elio’nun hikayesinin anlatıldığı Beni Adınla Çağır (Call Me by Your Name) filmini, aşkı e tutkuyu yazdı.
* Özgür Apak, Sevinç Türkmen'in yazdığı İthaki Yayınları’ndan çıkan Aşkın Ontolojisi'ni yazdı.
* Deniz Mahabad, Oya Baydar ile Can Yayınları’ndan çıkan yeni kitabı Surönü Diyolagları hakkında söyleşti.
* Kenan Tekeş, üniversite yıllarında izlediği Yedi Numara dizisini, arkadaşlık ve aşk üzerinden yazdı.
* Ferhat Tunç, Dersim gazetesi yazarlarından ve eski BDP Dersim İl Başkanı Ergin Doğru’nun davasını izlemek için gittiği Dersim’den izlenimlerini yazdı.
* Şadiye Dönümcü, aile kavramını, ebeveyn ve çocuk ilişkilerini ve Wilhelm Schmid’in “Anne Baba Ve Büyükanne Büyükbaba Olmanın Sevinçleri Üzerine" kitabını yazdı.
* Şeyhmus Diken, 8 Mart haftasında gördüğü bir haberde yer alan Diyarbakır’ın ilk kadın vekili Huriye (Hayriye) Baha Öniz'i eleştiren bir yazı yazdı.