* Ayşegül Tözeren, Belma Fırat’ın "Kuyuda" başlıklı öykü toplamı üzerine yazdı.
* Özlem Hoşer, the Guardian’da yayımlanan ‘”Eğer Amerika’nın geleceğini görmek istiyorsanız Türkiye’ye bakın” başlıklı yazıya değinerek Türkiye’nin 1,5 yılındaki insan hakları ihlallerine baktı.
* Aykan Sever, Kolombiya'daki barış sürecini izlemeye devam ediyor.
* Zehra Başar, Zeynep Kaçar’ın Kabuk kitabını değerlendirdi.
* Hüseyin Şengül, 1915 tehcirinde öldürülen Lice Kaymakamı Hüseyin Nesimi’yi kaleme aldı.
* Büşra Küçük, çok eşlilik ve tek eşlilik üzerinden romantik ilişkileri ele aldığı yazında “sağlıklı ilişki” kavramını irdeledi, “biz” olma biçimlerini yazdı.
* Murat Türker, Katar’da yapılacak olan FIFA 2022 Dünya Futbol Kupası hazırlıklarında çalışan işçileri anlatan The Workers Cup (İşçi Kupası) belgeselini yazdı.
* Emek Erez, Ayşegül Kocabıcak’ın “Ben Söylemem Sen Anla” kitabındaki kadınlık hallerini yazdı.
* Nesrin Karadağ, Tatavla Tiyatro oyuncularının rol aldığı "Antigone" oyununun eleştirisini kaleme aldı.
* Şeyhmus Diken, Nisan ayında Anayasa değişikliğine ilişkin referandumdaki taraflara dair görüşlerini yazdı.
* Bircan Yorulmaz, Kemal Hamamcıoğlu’nun yazdığı, Bahar Kerimoğlu’nun yönettiği, sahnede Şebnem Bozoklu, sesi ile de Kerem Fırtına’nın oynadığı Kaplan Sarılması oyununu anlattı.
* Şimal Parlak ile Damla Sandal, 106 yaşında ölen, Hitler’in propaganda Bakanı Goebbels’in sekreteri Brunhilde Pomsel hakkındaki the Guardian makalesini Türkçeleştirdi.
* Şimal Parlak bianet’te stajyer olmak deneyimini yazdı.
* Ersin Şen, Yeşilçam’da yer bulan masalları derledi.
* Yüksel Selek’in “Özgürlüğün Peşinde: Yaşadım, Diyebilmek İçin…” kitabını hazırlayan Mustafa Sütlaş, kitabın Sunuş’unu kaleme aldı. (EA)